برگزاری جلسه آموزشی تابآوری و مدیریت استرس در مدرسه حاج مهدی مجیدی شهرستان قدس
با توجه به نقش مدیریت استرس در افزایش تابآوری کودکان، جلسه آموزشی با عنوان «تابآوری و مدیریت استرس» در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ با حضور کارشناس سلامت روان مرکز جامع خدمات سلامت الزهرا در مدرسه حاج مهدی مجیدی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران، با توجه به نقش مدیریت استرس در افزایش تاب آوری کودکان، جلسه آموزشی با عنوان «تاب آوری و مدیریت استرس» در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ با حضور کارشناس سلامت روان مرکز جامع خدمات سلامت الزهرا در مدرسه حاج مهدی مجیدی برگزار شد. این جلسه با هدف کمک به سازگاری بهتر دانش آموزان با موقعیت های استرس زا، بهبود تمرکز و پیشگیری از بروز مشکلات هیجانی برگزار شد. در این برنامه، دانش آموزان با مفهوم استرس و نشانه های آن آشنا شدند و راهکارهای ساده و کاربردی متناسب با سن آنان جهت کاهش استرس آموزش داده شد.
کامنت